poniedziałek, 16 lipca 2012

Kwiecisty konkurs u Cleo 80

Hej dziewczyny ,to moja ostatnia propozycja do konkursu .Mam ostatnio kiepskie dni ;/ pędzle są na mnie obrażone a kolory cieni chyba się zmówiły z pędzlami ;P Nie za bardzo mi to ostatnio wychodzi ,albo juz za bardzo myśle o urlopie który juz za tydzień :)))) Moze doznam nowych inspiracji ;)



Kosmetyki jakich użyłam ;
Oczy;
cienie sleek ACID
cienie sleek Curacao
baza RL
eyeliner Maybelline
tusz benefit
Twarz:
podkład L'oreal Lumi Magique
bronzer Hoola benefit
Usta:
błyszczyk Manhattan










http://cleo80makeup.blogspot.de/2012/06/kwiecisty-konkurs-u-cleo80.html


Wyżej link do stronki Cleo 80 gorąco polecam :)** kisiorki kochani a wam jak się podoba makijaż .Jeszcze dzisiaj pyszny przepis na kolację dla ukochanego :)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...