środa, 18 lipca 2012

Róż i niebieski na letnią impreze :))

Witam wszystkich :)** Dzisiaj makijaż letni ,imprezkowy .Zaznaczam na wstępie iż nie mojego pomysły .Dokładnie wczoraj przeglądałam moje ulubione blogi i wpadł mi w oczko ten make upik ,a dokładnie chodzi o bloga http://www.alinarose.pl/ serdecznie polecam ,super makijaże ,genialne recenzje ,dzięki Alince zakupiłam już kilka toaletkowych perełek :) Mam tylko nadzieje iż nie bedzie miała nic przeciwko mojemu małemu plagiatowi ;p




Już w sobote wybieram się na urlop ,makijaż malowałm z myślą testu na jakąś letnią imprezke i moge śmiało powiedziec że to jest to :)))








 

Lista użytych kosmetyków:
Oczy;
baza RL
czarna kredka U.M.A
paleta cieni beauties factory
tusz L'oreal Volum Million Lashes
Twarz:
podkład L'oreal Lumi magique
puder ArtDecko Fixing Powder
bronzer Hoola benefit
Usta
błyszczyk H&M


Strona kochanej brunetki dla was ,może też skusicie sie na makijaż :)**

http://www.alinarose.pl/2012/07/makijaz-intensywny-kobalt-i-osos.html


Pozdrawiam kisiorki :)**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...