czwartek, 23 sierpnia 2012

Głębia oceanu

I powracamy z malowankiem .Dzisiejszy makijaż zrobiony wyłącznie paletką Maybelline Eye Studio.Szczerze ,to mam ją już około roku a dopiero teraz zaczynam ją testować ,jakoś tak mnie naleciało na przeprosinki właśnie z nią.Mam z tej serii łącznie z nią 3 palety kolorów,moja opinia ,średnia 50% na 50% .Piszcie czy posiadacie i jakie są wasze opinie .Kolory średnio napigmentowane,koniecznie trzeba nakładać bazę pod postacią kredki ,trwałość hmmm myślę że nie najgorsza ,cena w PL nie wiem kupiłam ją tu w Niemczech i kosztowała około 8 euro ,nie jest to dużo zwłaszcza iż można z nich co nieco wydobyć.



Makijaż ,wykonany został tylko tą paletą bez dodatków innej kolorówki ,sami oceńcie ,ja się nawet przekonałam ;)









Lista kosmetyków:
Oczy:
kredka Maybelline Master Drama 16 H Hold
cienie eye studio Maybelline 10 Blue Drama
tusz Maybelline the Falsies Flared
eyeliner Maybelline
Twarz:
podkład Fit Me 130 beige
bronzer benefit Hoola
Usta;
pomadka Maybelline Choco Cream 715


Oceniajcie :)* i koniecznie napiszcie czy posiadacie te paletki ;)* kisiorki




1 komentarz:

  1. hej Ania myslisz że ten makijaz bedzie pasowal do tych liliowo rózowych ust??? / a może w wolnym czasie wyczarujesz dla nas cos co by idealnie pasowalo do takigo koloru??? pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...