poniedziałek, 1 października 2012

Weekendowe zmiany + Jesienny 2

Hej kochane :) Od czwartku jestem zabiegana .W piątek mój K.miał urodzinki,żonka postanowiła własnymi siłami upiec torta ;)Między czasie moja córa śmiga do przedszkola (dzielny trzylatek hihihi),ale trzeba ją zaprowadzić i przyprowadzić ,ufffffffffffffffffffffffffff a przedszkole jest pod górkę ;/I jeszcze na brak zajęć stwierdziłam iż moje włosy zrobiły się całkowicie "myszowate"i postanowiłam je pofarbować ,co ogólnie planowałam dopiero na grudzień .Mąż jest zachwycony nowym kolorem ,ja średnio ale pocieszam się tym iż do grudnia się troszkę zmyją i planowana Ombre wyjdzie w miarę ładnie :)


Ten oto kolor mnie skusił "Głęboka czekolada).Osobiście bardzo lubię farby z firmy L'oreal i śmiało polecam ;)



A to juz moja mała zmiana (sorki za zdj bez makijażu ,robione na szybko przed farbowaniem )

A wczoraj udało mi sie zmalować jesienny make upik ,wsam raz na niedzielę ;)







To by było na tyle ,mam nadzieję że makijaż się podoba i którejś z was się przyda ,a kolor włosy hmmm bądźcie łaskawe :)


A i jeszcze mój torcik









2 komentarze:

  1. Torcik super pomysł. A FArb z Castinga nienawidze tak szybko się spłukują ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jak wszystkie farby ,a jak sie mniej spłukują to bardziej niszczą włosy i to jest taka reguła coś za coś ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...