poniedziałek, 11 lutego 2013

Diament kaszmiru

Hej kochani :)** Ja od poniedziałku wziełam się za makijaż :) Jeszcze jeden mi zostanie na konkurs ,a ze jestem wypoczęta po extra niedzieli więc mogłam sobie na to pozwolić :)

Jeszcze raz przypominam o konkursie u Cleo 80

http://cleo80makeup.blogspot.de/2013/01/makijaz-do-kolczykow-konkurs.html


Makijaż do drugich kolczyków Diament Kaszmiru jestem z efektu zadowolona acz kolwiek nie do końca w głowie był taki pomysł ,ale ocenę zostawiam wam ;)








Kosmetyki :

Oczy
baza RL
cienie L'oreal (beż i brąz)
cienie flormar
sleek Curacao

Twarz
podkład flormar
puder MaxFactor
bronzer Astor

Usta
błyszczyk Astor

I troszke atrakcji z niedzieli







Kiss kochani :)***





2 komentarze:

  1. Aneczka jak zawsze pięknie wymalowana! Niedzielę miałaś cudną, ja niestety nie mam urlopu na wypad w góry :< Kiedy wbijasz do Polski? Tęskno mi za ekipą ASP <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ,hej słoneczko :)**No mi też się tęskni ,chcę coś jeszcze zrobić ale bardziej rozwinietego a nie podstawy ;)może znowu uda mi się cos zaplanować na wrzesień ;Oj z tą pracą u nas w PL to jakaś masakra jak się już ją ma to człowiek się męczy a nie pracuje :/ Pozdrawiam cię serdecznie kiss :)****

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...