sobota, 11 stycznia 2014

With glossy dark gray

 Cześć dziewczyny ;) Jest sobota i to w dodatku karnawałowa ,więc postanowiłam zmalować coś bardziej na wieczorne wyjście .Może mój pomysł wpadnie wam w oko i was zainspiruje

Przygotowałam również dla was step by step
aby ułatwić wam odwzorowanie makijażu
Okres karnawału to czas kiedy można eksperymentować z makijażem ,brokat ,sztuczne rzęsy świecidełka itp.mile widziane ;)












Połączenie czarnego matu z połyskującym siwym jest dosyć popularne ,ale na czasie i pasujące do każdego typu urody ;)
















Ja dla urozmaicenia dolną powiekę podkreśliłam fioletem,niestety aparat troszkę zjadł kolor ale na żywo wygląda to całkiem nice











Zapraszam do Step By Step 

1.Czarną kredką rysujemy łuk na  wewnętrznej części powieki
2.Pędzelkiem kuleczką rozcieramy kredkę tworząc efekt przydymionego oka ,następnie tym samym pędzelkiem nakładamy czarny cień zachowując efekt przydumienia
3.Na środek powieki wklepujemy szary połyskujący cień
4.W wewnętrznym kąciku wklepujemy jasny srebrny połyskujący cień ,starajmy się dobrze wyblendować granice między naszymi kolorami tak aby nie było efektu plamy
5.Dolną powiekę podkreślamy fioletem ,oraz linie wodną białą kredką
6.Malujemy kreskę eyelinerem oraz tuszujemy rzęsy (jeżeli lubicie sztuczne ,jak najbardziej polecam )


Do makijażu wykorzystałam kosmetyki widoczne na zdj


Miłej i udanej soboty życzę kiss :)****





 

2 komentarze:

  1. Pieknie Ci w takich makijazach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)Tylko brakuje czasu na taki make up ,jak już przyjdzie co do czego ;p

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...